סוגי הקבצים שניתן להמיר אליהם את הקלטות

  1. AVI (Audio Video Interleave): פורמט המשמש להקלטות המכילות וידאו ושמע במקביל. פורמט זה נפוץ ותומך ברוב מכשירי הצפייה והמדיה.
  2. MP4 (MPEG-4 Part 14): פורמט המאפשר דחיסה גבוהה של וידאו ושמע באיכות גבוהה. פורמט זה הוא אחד הפורמטים הפופולריים ביותר ומתאים למובייל, מחשבים וטלוויזיות חכמות.
  3. MOV (QuickTime): פורמט הפותח על ידי אפל, נפוץ במיוחד בסביבת מערכות ההפעלה של אפל. פורמט זה נפוץ בעיבוד וידאו והפקת סרטונים מקצועיים.
  4. WMV (Windows Media Video): פורמט מאובטח של מיקרוסופט המיועד להקלטות וידאו באיכות גבוהה. פורמט זה מותאם לסביבת Windows ונתמך ברוב כלי הצפייה.
  5. FLV (Flash Video): פורמט המיועד לניגון וידאו באמצעות נגן הפלאש. פורמט זה הוא המקובל בפלטפורמות המבוססות על טכנולוגיית
  6. MKV (Matroska Video): פורמט שילוב פתוח המאפשר צפייה בוידאו באיכות גבוהה ותמיכה בתתיות ותרגומים.
  7. WebM: פורמט פתוח שפותח על ידי Google, מיועד לניגון וידאו ברשת ובמיוחד בדפדפנים.
  8. 3GP: פורמט שמותאם למכשירי סלולר ונפוץ ביישומים הניידים.

אלו רק חלק מהפורמטים הנפוצים שניתן למצוא כיום. כל פורמט מתאים לשימושים שונים ותלוי בדרישותיך ובסוג המכשיר או התוכנה שתשתמש בהם.

קראו עוד

מה זה DPI ?

DPI הוא ראשי תיבות של "נקודות לאינץ'". זהו מונח טכני המתייחס לרזולוציה של תמונה או דפוס. DPI מציין כמה נקודות (פיקסלים) יש בכל אינץ' בתמונה

קרא עוד »

סוגי קלטות וידאו

מספר רב של לקוחות מתקשרים אלינו בנוגע להמרת קלטות ולא מדייקים בסוג הקלטת שיש להם , אז בשביל זה אנו נעשה כאן סדר בבלאגן .

קרא עוד »
Scroll to Top
דילוג לתוכן